فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 500 هکتار به «زون گردشگری» در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان* - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

⏪مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: در دوره جدید مدیریت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در کنار تمام فعالیت‌ها و راهبردهایی که برای منطقه تعیین شده، هدفی هم در حوزه گردشگری گذاشتیم و ۵۰۰ هکتار به زون گردشگری اختصاص پیدا می‌کند.
⬅️به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه گردشگری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در کنار تمام فعالیت‌ها و راهبردهایی که برای منطقه تعیین شده، هدفی هم در حوزه گردشگری گذاشتیم.
⬅️وی ادامه داد: با یک سری سرمایه گذار وارد مذاکره شدیم که قرار است از ظرفیت های گردشگری شهرستان ازجمله دره راگه، عمارت کلاه فرنگی، بزرگترین خانه خشتی جهان و… بازدید داشته باشند.
⬅️بهرامشاهی افزود: نگاه سرمایه گذاران از احداث هتل و کمپ های گردشگری هست تا ایجاد پیست مسابقات اتومبیلرانی در منطقه ویژه اقتصادی و…، لذا این موضوع نویدبخش اخبار خوبی در حوزه گردشگری شهرستان به‌ویژه منطقه ویژه اقتصادی خواهد بود.
⬅️وی عنوان کرد: در کنار دو هزار هکتار وسعت منطقه برای صنایع، افزایش ۵۰۰ هکتاری وسعت منطقه در دستور کار است که به زون گردشگری اختصاص پیدا کند.
⬅️بهرامشاهی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در دنیا حرف اول را می زند، حتی بعضی کشورهای دنیا منشأ تولید ناخالص ملی شان گردشگری است، تصریح کرد: اما در شهرستان رفسنجان به دلایل مختلف به حوزه گردشگری کمتر توجه شده بود و خوشبختانه طی یکی، دو سال اخیر نگاه اقتصادی به حوزه گردشگری رفسنجان تقویت شده که اتفاق مبارکی است و امید است تلاش‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد، به رشد چشمگیر صنعت گردشگری در شهرستان منتج شود.
⬅️مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توجه ویژه منطقه به تنوع سرمایه گذاری و حوزه گردشگری ابراز کرد: اگر حوزه گردشگری را در مناطق ببینیم، آینده منطقه هم به نوعی تأمین می شود.

*✍?روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان*

↙️جهت اطلاع از اخبار منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به آدرس زیر مراجعه کنید؛www.rsez.ir

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر