فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

*تمام قد در کنار منطقه ویژه اقتصادی و حمایت از تولید رفسنجان ایستاده‌ایم* - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

رئیس دادگستری رفسنجان:

*تمام قد در کنار منطقه ویژه اقتصادی و حمایت از تولید رفسنجان ایستاده‌ایم*

✅ به‌مناسبت هفته قوه قضائیه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری رفسنجان و شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان دیدار کرد.

↙️به گزارش فیروزه کویر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، روح‌الله بهرام‌شاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در این دیدار با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، به معرفی منطقه ویژه اقتصادی و اهداف و راهبردهای آن پرداخت.
وی در ادامه تصریح کرد: زیرساخت‌های منطقه نیاز به تقویت دارد و امیدواریم شرکت ملی صنایع مس نسبت به تقویت این زیرساخت‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشد و به مرور سازمان مسئولی این منطقه را بر عهده بگیرد.
بهرام‌شاهی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان گمرک طی دوره مدیریت جدید منطقه کلید خورد و تا یک ماه آینده ساختمان جدید افتتاح و گمرک‌های تخصصی در این منطقه ایجاد می‌شود.
✅حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان تولیدکنندگان و کسانی که کار اقتصادی می‌کنند را افسران خط مقدم جنگ اقتصادی دانست و اظهار داشت: با توجه به شعارهای مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر، مسائل اقتصادی اولویت نخست کشور در کوتاه مدت است، اگرچه مسائل فرهنگی در درازمدت اولویت نخست کشور بوده و هست.
وی راه‌اندازی یک واحد تولیدی و اشتغالزایی برای چند نفر را مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله دانست و افزود: جهاد دری از درهای بهشت است و فعالان حوزه اقتصادی باید با اعتقاد و باور که جهادگر هستند، خود را دست کم نگیرند و جایگاه والای خود را بشناسند که در این برهه از زمان چه نقش پررنگی برای اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذار یکی از مسائل مهم است و دستگاه قضائی در کمیته رفع موانع تولید به‌شدت دنبال گره‌گشایی از مشکلات تولید است و تأکیدمان بر این است که روند تولید متوقف نشود.
رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان متذکر شد: بنده و همکارانم تمام قد در کنار حمایت از تولید ایستاده‌ایم و برای منطقه ویژه و سایر واحدهای تولیدی شهرستان پرونده‌هایی که مربوط به ما می‌شود اگر در رفسنجان از دایره اختیارات یک مدیر خارج باشد از طریق استان پیگیری خواهیم کرد.

*?روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان*

↙️اخبار منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان را در آدرس زیر دنبال کنید؛
??????????????????????
www.rsez.ir

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر