فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و تبلیغات اسلامی در حوزه آموزش کسب و کار - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

تفاهم منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و تبلیغات اسلامی در حوزه آموزش کسب و کار*

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و تبلیغات اسلامی شهرستان در زمینه آموزش کسب و کار تفاهم‌نامه امضا می‌کنند.
به گزارش فیروزه کویر به نقل  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امروز به‌منظور همکاری دوجانبه در حوزه آموزش کسب و کار و استفاده از ظرفیت مساجد و هیأت‌های مذهبی در این زمینه، با هم دیدار کردند.
روح‌الله بهرام‌شاهی در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن ماه عزای اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: ظرفیت مساجد در ابعاد مختلف ازجمله اقتصادی، فرهنگی و آموزشی خیلی بالاست و می‌تواند در راستای اهداف منطقه ویژه در حوزه آموزش کسب و کار مؤثر باشد و با هدف راه‌اندازی کسب و کار روستایی می‌توانیم مدلی تعریف کرده و شبکه اقتصادی ایجاد کنیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ادامه داد: با توجه به مشکلات منابع آبی و وضعیت پسته مردم باید به کشت‌های جایگزین روی بیاورند و منطقه ویژه می‌تواند کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه را برگزار کند و سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیتی که دارد مردم را به این سمت تشویق کند، ضمن آنکه کانون‌های فرهنگی هم پای کار هستند.
وی متذکر شد: در این زمینه می‌توانیم با تبلیغات اسلامی تفام‌نامه همکاری امضا کنیم.
↩️حجت‌الاسلام سیدمرتضی نقیب‌پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان هم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد را اولویت کشور دانسته‌اند و آن را جزئی از فرهنگ برشمرده‌اند، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما هم حوزه کسب و کار جوانان است و اگر مجموعه‌ای مانند منطقه ویژه اقتصادی در بعد آموزشی حمایت کند از این طرح استقبال می‌کنیم.
وی توضیح داد: در حال حاضر شبکه‌سازی مساجد را در دستور کار داریم، بدین معنا که هر محله یک مسجدِ محوری و امام محله داشته باشد و بقیه مساجد زیرشاخه آن محسوب می‌شوند. در خصوص هیأت‌های مذهبی نیز که ظرفیت خوبی دارند و اغلب جوانان مخاطبان آن هستند هم شبکه‌سازی خواهیم کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از شبکه‌سازی مساجد و هیأت‌ها و ریل‌گذاری که انجام شد همکاری با منطقه ویژه اقتصادی اولویت برنامه‌های ما در این نهاد خواهد بود.

*?️روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان*

اخبار منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان را در آدرس زیر دنبال کنید؛
????????????????

www.rsez.ir

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر