فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت ایجاد زیرساخت حمل و نقل ریلی در رفسنجان* - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

ضرورت ایجاد زیرساخت حمل و نقل ریلی در رفسنجان*

?امام جمعه رفسنجان گفت: حمل و نقل ریلی یکی از زیرساخت‌های مهم سرمایه‌گذاری است که باید تلاش شود در رفسنجان و در منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شود.

↩️به گزارش فیروزه کویربه نقل ازروابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و امام جمعه رفسنجان روز شنبه ۱۵ مردادماه در دفتر امام جمعه برگزار شد.
حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی یک ظرفیت خیلی خوب در حوزه اقتصادی رفسنجان به‌شمار می‌رود.
وی وجود فرودگاه بین‌المللی رفسنجان را یکی از زیرساخت‌های مهم سرمایه‌گذاری برشمرد و قرارگرفتن منطقه ویژه در جوار جاده ترانزیتی را یک فرصت دانست و افزود: در خصوص حمل و نقل ریلی هم که حجت‌الاسلام جلالی نماینده محترم مردم در مجلس در حال پیگیری هستند، باید بیشتر تلاش شود که محقق گردد.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: صنایع و معادن بزرگ از جمله مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان و زغالسنگ زرند نیازهایی دارند که می‌توان در منطقه ویژه اقتصادی نسبت به تولید آن ورود کرد.
↩️روح‌الله بهرام‌شاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز به راهبردهای سه‌گانه منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اشاره و ابراز کرد: تریبون نماز جمعه یک ظرفیت بزرگ برای ترغیب و تشویق مردم است که سرمایه‌های خود را به سمت صنعت سوق دهند و یا در سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ از جمله مس سهام‌دار شده و مشارکت کنند.
وی در ادامه از گروه‌های جهادی و همه نیروها به‌ویژه سپاه و بسیج که در سیل اخیر به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند، قدردانی کرد و موضع خوب امام جمعه در روز گذشته نسبت به رسیدگی به موضوع سیل رفسنجان را ستودنی دانست که مایه دلگرمی برای همه مردم رفسنجان شده است.

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر