فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام خداحافظی و قدردانی حسین عرب زاده فرمانده سابق پاسگاه انتظامی اسماعیل آبادنوق - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش پایگاه خبری  فیروزه کویر:ستوان یکم حسین عرب زاده با صدور پیامی ضمن قدردانی از مردم و مسئولین دهستان رضوان  از همگان طلب حلالیت نمود.

متن پیام فرمانده سابق پاسگاه انتظامی  به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکر و سپاسگزارم و جبههٔ خشوع بر درگاه الهی می‌سایم که توفیق خدمت در فضای معطر از خون شهیدان را به این بندهٔ ناچیز عنایت کرد.
روستای دهستان رضوان (کمال آباد -حسین آباد)  نماد ولایتمداری، ایثار، فداکاری، مقاومت و مهد مردم شهیدپروری است که تقدیم ۱۱ لاله خونین به انقلاب اسلامی نشانه غیرت، عزت، سربلندی و ولایتمداری آن است.
این‌جانب خدا را شاکرم که ۷ سال از بهترین دوران مسئولیت خویش را در خدمت مردم عزیز و قدرشناس این خطه بوده‌ام؛ زیرا مسئولیت این‌جانب در پاسگاه انتظامی اسماعیل اباد علاوه بر تجربه‌اندوزی به‌ مثابه دانشگاهی بود که خلوص عمل، صفا، صدق، محبت و عشق را از اساتید این دانشگاه که همانا مردم شریف این دیار باصفا بودند فراگرفتم.

اینجانب در پایان مأموریتم در دهستان رضوان  بر خود وظیفه می‌دانم از مردم شریف و نجیب این دیار حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از محبت‌های این مردم عزیز و همچنین خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، روحانیت گرامی، مسئولان دستگاه قضایی (شورای حل اختلاف) و پیشکسوتان گرامی که بی‌دریغ بنده را در طول دوران مسئولیتم به‌صورت شبانه‌روزی یاری نمودند، صمیمانه اعلام دارم.
همچنین مراتب تشکر و قدردانی ویژهٔ خود را از بسیجیان ولایتمدار و همیشه درصحنه ای خطه همکاران عزیز نظامی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه، اعضای محترم شورای اسلامی، دهیار محترم، مسئولان و کارکنان ادارات ابراز می‌نمایم.
باید گفت چنانچه توفیقات و خدماتی داشته‌ام، آن را مدیون همکاری و مساعدت‌های این عزیزان می‌دانم و اگر هم احیاناً رفتار و یا گفتاری از من مشاهده گردیده که موجبات تکدر خاطر عزیزی را فراهم نموده طلب حلالیت دارم و امیدوارم قصور و کوتاهی‌های این برادر کوچکتان را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید.
حقیر در هر مسئولیت دیگری نیز خود را خادم مردم شریف رضوان می‌دانم و دست تک‌تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم.

باتقدیم احترام ستوان یکم حسین عرب زاده فرمانده سابق پاسگاه انتظامی اسماعیل آبادنوق

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر