فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

سرهنگ محمد پساوند ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، حرم، انقلاب، سلامت و شهدای امنیت، اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال، «بسیج پاره تن مردم» است و برنامه هایی به همین مناسبت از شنبه ۲۹ آبان تا ۵ آذرماه در شهرستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: شنبه ۲۹ آبان ماه به عنوان بسیج اقتصاد مقاومتی است که در این روز نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و حمایت از مشاغل خانگی بسیج در محل حسینیه ثارالله افتتاح می شود و همچنین نواختن زنگ بسیج در یکی از مدارس رفسنجان و رزمایش کمک مومنانه در بخش ها و روستای شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پساوند افزود: ۳۰ آبان به عنوان «بسیج، علم و پژوهش» نامگذاری شده که در این روز از نخبگان علمی و قرآنی بسیج خواهران در محل حوزه فاطمه الزهرا(س) تقدیر و کارگاه آموزشی سواد رسانه ای توسط حوزه امام رضا (ع) کشکوئیه برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های روز سوم هفته بسیج که به نام «بسیج، عدالت و مبارزه با فساد» نامگذاری شده است، گفت: در این روز ویزیت رایگان و ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم توسط جامعه بسیج پزشکی و حوزه خواهران نرجس خاتون انجام می شود و میز خدمت توسط بسیج ادارات شهرستان و نشست بصیرتی با کارمندان ادارات با موضوع فسادستیزی برگزار و دو کارگاه اشتغالزایی افتتاح و تعدادی گروه جهادی به مناطق جنوبی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه رفسنجان عنوان کرد: روز ۲ آذرماه به نام «بسیج، عزت ملی و مرزبندی با دشمن» نامگذاری شده و در روز سوم آذرماه که به نام «بسیج ، استقلال و آزادی» نامگذاری شده، همایش هیات های عاشقان ولایت و رژه موتوری و خودرویی توسط حوزه های بسیج برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی و رفع تنش آبی ۶۳ روستا در استان در قالب پروژه بزرگ مرد میدان به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی که پدر آبرسانی ایران لقب گرفته است، در ۷ آذرماه برگزار می شود و همچنین اجتماع بزرگ یاران حاج قاسم و بسیجیان سراسر شهرستان با حضور مقامات کشوری در این روز برگزار می شود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر