فیروزه کویرشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

با حضور نماینده مجلس؛مشکلات شهرستان انار بررسی و رسیدگی شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس مطالبات مردم شهرستان انار بررسی و رسیدگی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر: روز جمعه در مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ در امین شهر انار شرکت کرد و در جلسه ای با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر حضور یافت و به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت.
یکی از مطالباتی که مطرح شد؛ هزینه قبوض چاه موتورها بود که طی تماس حجت الاسلام جلالی مقرر شد در این خصوص تصمیماتی اتخاد و اعلام شود.
افزایش خدمت در درمانگاه امین شهر مطالبه دیگری بود که مطرح شد که طی هماهنگی دکتر جلالی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مقرر شد جلسه ای در این خصوص برگزار و نسبت به انجام خدمات درمانی تا ساعت ۲۱ در این درمانگاه تصمیم گیری شود.
تجهیز سه پل در شهر انار و تقویت دکل مخابرات گلشن انار دیگر درخواست هایی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر شد نماینده مجلس پیگیری های لازم جهت تأمین تجهیزات دکل گلشن انار را در تهران انجام دهد تا پوشش دهی اینترنت در منطقه تقویت شود و تجهیزات مورد نیاز پل ها نیز تأمین گردد.
در ادامه این جلسه موضوع واگذاری ساختمان قدیم آبفا در امین شهر به شهرداری نیز مطرح شد که در تماس دکتر جلالی با مدیرعامل شرکت آبفا رفسنجان مقرر شد این مسأله مرتفع گردد.
به گفته حجت الاسلام جلالی؛ طی سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به رفسنجان مطالبات شهرستان انار نیز مطرح شد که اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار جهت خرید دو عدد تابلو و همچنین انجام خط کشی و رنگ آمیزی و نصب تابلوهای راهداری در پل غیرهمسطح انار مصوب شد و به زودی این پل آماده خواهد شد.
روکش آسفالت ۱۰۰ کیلومتر از راههای روستایی دو شهرستان نیز در سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس مصوب شد که در محورهای روستاهای شهرستان انار نیز بر اساس اولویت انجام خواهد شد.
همچنین نماینده مجلس یادآور شد: در سفر استانی رئیس‌جمهور محترم به استان کرمان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان انار اختصاص یافت که جذب شده و این بیمارستان تا نیمه دی ماه رسما افتتاح خواهد شد.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر