فیروزه کویریکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

چهارمین جلسه زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تشکیل شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

چهارمین جلسه زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تشکیل شد

↖️ چهارمین جلسه کمیته زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرستان رفسنجان با حضور فرماندار، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و جمعی از مسئولین مربوطه شهرستان در فرمانداری این شهر برگزار شد.

◀️ به گزارش فیروزه کویر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ روح الله بهرامشاهی مدیرعامل این منطقه گفت: از مجمع نمایندگان استان درخواست پیگیری داریم تا سازمان برنامه و بودجه اعتبار زیرساخت های لازم واحدهای صنعتی و مناطق ویژه را فراهم کند.

?بهرامشاهی بیان کرد: ظرفیت برق منطقه تقریبا ۸ مگاوات است که برق مصرفی اکنون یک چهارم این ظرفیت است. تصمیم داریم پروژه هایی که سمت منطقه می‌آیند و همچنین طراحی داخلی را براساس مصارف با کمک اداره برق بررسی کنیم.

?وی با توجه به نزدیکی دره راگه به منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تصریح کرد: ساخت مجتمع اقامتی و رفاهی و ساخت پمپ بنزین در این منطقه مورد بررسی قرارگیرد.

?مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان اینکه در رفع موانع تولید، تسهیلات و ثبت سفارش مشکلی نداریم؛ افزود: ۳۰۰هزارتن اسید از سمت مجتمع مس به منطقه ویژه اختصاص یابد تا مشکل اسید سرمایه گذارهای پشت خط حل شود.

?حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه گفت: با توجه به ۷۸۰ هکتار زمین متعلق به مجتمع مس سرچشمه و واگذاری ۱۸۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی که فرایندهای اداری در حال انجام است، در این مضمون کمیته زیرساخت تشکیل شد.

?وی افزود: باتوجه به در نظر داشتن توسعه منطقه ویژه و مراجعه سرمایه گذاران، اقدامات لازم جهت آماده سازی زیر ساخت های این منطقه باید انجام شود.

?فرماندار رفسنجان در خصوص تأمین آب و برق مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: در خصوص نداشتن آب شرب مقرر شد که شبکه آب و فاضلاب شهرستان انشعابی را در اختیار این منطقه قرار دهند که بحث آب شرب تأمین شود و با تعامل با اداره برق مقرر شد خط دوبل با ظرفیت ۶ مگاوات اختصاص یابد.

?در پایان فرماندار گفت: قرار بر این شد که در کمیته زیربنایی استان مسائل دیگر مربوط به رفسنجان مورد برسی قرار گیرد.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر