فیروزه کویریکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

در کمتر‌از ۷۲ ساعت؛ زیرسازی و آسفالت بلوار آیت‌الله سعیدی انجام شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

در کمتر‌از ۷۲ ساعت؛ زیرسازی و آسفالت بلوار آیت‌الله سعیدی انجام شد

◀️ مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: با تلاش جهادی و شبانه‌روزی پرسنل این سازمان در کمتر‌از ۷۲ ساعت عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار آیت‌الله سعیدی به پایان رسید.

◀️ به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فیروزه کویر، مهندس سعید قندی با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به فرسودگی آسفالت و عدم مقرون به‌صرفه بودن بازیافت آسفالت بلوار آیت‌الله سعیدی و از همه مهمتر مدت زمان اجرای پروژه، آسفالت این بلوار جمع گردید.

◀️ وی با اشاره به اینکه از عصر روز دوشنبه هشتم آبان عملیات زیرسازی و آسفالت این بلوار به متراژ بیش از ۷ هزار مترمربع آغاز شد، افزود: با توجه به حساسیت این مسیر که درب ورودی اورژانس بیمارستان در آن قرار دارد، همکاران و پرسنل سازمان عمران به صورت شبانه‌روزی در کمتر از ۷۲ ساعت این پروژه را به اتمام رساندند.

◀️ مهندس قندی با بیان اینکه زیرسازی این خیابان در دولایه تکمیل شد، بیان کرد: همان‌طور که به همشهریان محترم قول داده بودیم امروز آسفالت بلوار مذکور به اتمام رسید.

◀️مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با قدردانی از صبوری کسبه و همشهریان، از باز شدن مسیر بلوار آیت الله سعیدی تا ساعات پایانی امشب خبر داد.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر